Onkin hetki aikaa siitä, kun minulla viimeksi oli mitään sanottavaa. Olen ollut hieman sekaisin, mutta luulen että voin nyt paremmin.

Oikeastaan en oikein voi kirjoittaa nytkään mitään, koska pääni on niin täynnä kaikkea mitä tahtoisin kertoa, mutta en ole varma onko siellä mitään, mitä joku haluaisi kuulla. Luulen, että yritän vain tehdä edes jossain määrin kattavan päivityksen siitä mitä on tapahtunut tähän asti.

Kun ajattelen millaisia unia olen nähnyt viime aikoina olen iloinen, että ne ovat vain oman mieleni sattumanvaraisia yhdistelmiä asioista, joita olen viime aikoina miettinyt. Olisi aika kamalaa jos ne oikeasti merkitsisivät jotain. Ei mitään häiritseviä unia, vain tyhmiä. Vaikka onneksi sain pitkästä aikaa lentää unessani. Takeoff, flight, perfect landing. Lensin Atlantin yli. Amerikassa oli häät.

Se, mikä minua eniten huolestuttaa on se miten vetäydyn nykyään ihmisten parista. Silloin tällöin on mukavaa nähdä kavereita, mutta heti jos en ole huomion keskipiste tunnen oloni loukatuksi. Melko lapsellista. Mutta kun minulle tulee sellainen olo tuntuu kuin käpertyisin... pahus, nyt tuli mieleen se kaamea akka Pasilan ykköskaudelta. Joka tapauksessa näyttää, että parhaat ystäväni ovat tällä hetkellä Winamp ja Firefox. Niiden kanssa ainakin vietän eniten aikaa.

 

To Do List of the Month:

- Get a Life [ ]

- Get a Licence [ ]

- Get a Job [x]

 

Piirtelenkin.